Elektroninių parduotuvių kūrimas: kokius sprendimus ypač vertina pirkėjai?

Ne paslaptis, kad šiandien milijonai žmonių visame pasaulyje ypač teigiamai vertina galimybę apsipirkti internetu. Tačiau nereikia pamiršti ir dar vieno svarbaus dalyko – tokios galimybės apskritai neturėtume, jei ne internetinių parduotuvių kūrimas. Ir nors šio proceso galutinis rezultatas ir yra toks, jog nepaisant nieko, jei tik turime kompiuterį ir internetą, galime apsipirkti, verta pastebėti, jog jis yra sudarytas iš daugybės mažesnių sprendimų, kuriuos, beje, ypač palankiai vertina paslaugos gavėjai. Taigi, šį kartą ir atsakysime į šį klausimą: kokius elektroninių parduotuvių kūrimo sprendimus ypač palankiai vertina paslaugos gavėjai?

Galimybė priminti apie į krepšelį įdėtas prekes

Paslaugos užsakovai ypač palankiai vertina galimybę priminti apie tai, jog į krepšelį buvo įdėtos prekės. Kaip žinia, daugybė žmonių, lankydamiesi internetinėse parduotuvėse, įsideda vieną ar kelias prekes, tačiau dėl įvairių priežasčių jų taip ir nenusiperka. Vis dėlto, jei potencialus klientas nenusipirko prekės, tai dar nereiškia, jog jis to nenorėjo. Na, o priminimas apie į krepšelį įdėtas prekes ir yra tai, ko reikia, kad pirkimas būtų įvykdytas.

Galimybė išvysti susijusias prekes

Tai – taip pat labai teigiamai vertina šios paslaugos užsakovai ir nesunku suprasti, kodėl. Ne paslaptis, kad labai dažnai pirkėjai yra nieko prieš įsigyti ir daugiau prekių, tačiau neturi laiko ar energijos jų ieškoti. Kai internetinė parduotuvė pati siūlo papildomas prekes, kurios, galbūt, taip pat būtų puikus pirkinys, situacija keičiasi iš esmės – nemažai jų įsigyjama, o augantys pardavimai labai džiugina parduotuvės savininkus.

Galimybė dalintis asortimento turiniu socialiniuose tinkluose

Šią galimybę taip pat labai palankiai vertina šios paslaugos gavėjai ir visai nesunku suprasti, kodėl: dalijimasis asortimento turiniu socialiniuose tinkluose didina populiarumą ir bei pardavimus. 

Na, o pabaigai belieka tik pridurti, kad elektroninių parduotuvių kūrimas apima ir dar daugiau sprendimų, tačiau būtent išvardintieji yra vertinami labai palankiai: jie užtikrina patogumą bei galimybę taupyti laiką pirkėjams; tuo tarpu parduotuvės atstovai gali džiaugtis didesniu jos populiarumu, pardavimais bei pelnu. Tačiau nereikėtų pamiršti išnaudoti ir kitas galimybes.